קבלו 7 נתונים מפתיעים על תחילת הדרך המקצועית שלי

קבלו 7 נתונים מפתיעים על מה שקרה איתי כשיצאתי לדרך המקצועית שלי קבלו 7 נתונים מפתיעים על מה שקרה איתי בתחילת הדרך המקצועית שלי ובפרט כשיצאתי לדרך עם שיווק קבוצת האימון הראשונה: 1. הייתי עדיין על קביים מתאונת הדרכים שעברתי כשנה לפני כן. 2. לא יכולתי לגבות כסף עבור ההרשמה לקבוצה, כי זה היה הסטאז' שלי ומשימת סוף הקורס של המורה לאימון הייתה לתת את הידע שלמדנו כתרומה לקהילה ובכך להגדיל טוב בעולם ללא שום רצון לקבל משהו בחזרה. 3. היה חורף וירד גשם זלעפות כך שהסתובבתי לי בלילות ברחובות העיר חולון, כשאני מדדה על קביים ונוטפת מים. המים היו דרך אגב גם מהגשם וגם מהדמעות הרבות של השמחה, הפחד והתסכול שהיו מעורבבים להם יחדיו. 4. על המודעה הראשונה שתליתי קיבלתי קנס על סך 760 ₪, כך שפלוס הוצאות הכיבוד שהיו לי יצאתי בהפסד של מעל 1000 שקלים ממנה. 5. להרצאת המבוא הראשונה שקיימתי לצורך היכרות עם הסדנה אף אחד לא הגיע ובגלל שאני אדם משימתי והמורה שלי לאימון אמר לנו שנקיים את ההרצאה בכל מקרה ויהי מה, אז עשיתי את ההרצאה הראשונה שלי לעציץ. 6. שמתי לי ליעד שיגיעו 50 משתתפים לסדנה והגיעו בסוף 8. 7. סעיף מספר 6 הכי כאב לי מכל הסעיפים שכתבתי למעלה. ולמה אני מספרת לכם את כל זה? גם כדי "לאוורר" איתכם את הפער שקיים כמעט אצל כולנו בין הפנטזיה שיש לנו בראש לגבי התוצאות שאנחנו אמורים לפגוש בעסק שלנו, לבין מה שקורה במציאות. וגם כדי להגיד לכם שהדבר הראשון שתרצו לשנות, בין אם אתם עומדים לצאת לדרך עם עסק חדש/עבודה חדשה, ובין אם מדובר בעסק קיים/עבודה קיימת בהם אתם מעוניינים לקחת את עצמכם לשלב הבא, זה את החוויה עליה דיברתי בסעיף 7 – האכזבה מהתוצאות אותן אנו פוגשים במציאות! איך נעשה את זה? בשלושה שלבים: שלב א – נרצה להכיר ברצון שלנו לפגוש תוצאות מסוימות ובאכזבה שלנו אם הן לא מופיעות בדיוק כמו שחלמנו ופנטזנו עליהן. נרצה לשים שם אפס שיפוטיות וים של אמפטיה כלפי עצמנו. שלב ב – נרצה לשוב ולשאול את השאלה החשובה מכל: "מה באמת חשוב עכשיו?", כלומר, מהי מטרת-העל שלנו? ואם מכל סיבה שהיא התשובה היא מספרית בלבד – כלומר, רק שיגיעו כך וכך אנשים לסדנה שלי, רק שימכרו כך וכך עותקים מהספר שלי וכולי – נרצה לבחון מחדש את המטרה זאת על ידי שאלות משנות-תודעה כמו: האם מה שחשוב זה כמה אנשים יגיעו לסדנאות המבוא שלי, או כמה אנשים יקבלו ערך אמתי, יעבירו את הבשורה הלאה, ובסופו של דבר כמה יגיעו אליי לחדר האימון, לקבוצות הליווי שלי? (כמובן שתשנו את השאלות בהתאם לעסק/עיסוק שלכם). האם מה שחשוב זה כמה עותקים ימכרו מהספר שלי, או בכמה לבבות הוא באמת ייגע? על כמה נפשות הוא באמת ישפיע? ומה בסופו של דבר יהיו האדוות המשמעותיות שלו, הרבה אחרי המכירה עצמה? שלב ג – כעת נרצה לשאול את עצמינו, באומץ רב ובהמון כנות: מה נמצא בפער בין התוצאות הרצויות לי ולמקום בו אני נמצא/ת כרגע? מה חסר לי כדי להביא את עצמי לאותה מציאות רצויה? ולפעמים השאלה תהיה, או יותר נכון הדיוק יהיה: מהי בדיוק המציאות הרצויה לי? והאם אני באמת משיג/ה אותה בדרך בה אני הולכ/ת כרגע? למה הכוונה? אני אתן לכם דוגמא משלי: לאחרונה, בעקבות בחינת השלב הבא שלי בקריירה, החלטתי שאני עושה שינוי משמעותי ועוברת מהנחיית כנסים גדולים להנחיית סדנאות בקבוצות קטנות ואינטימיות עד 12 איש. אני רוצה להגיד לכם שהדיוק הזה עושה רק טוב. לי ולמשתתפים. קורה שם משהו בסדנאות האלה שלא התאפשר למשל בכנס שהעברתי ל90 איש ובטח לא באירוע שהעברתי ל250 איש. אז אל תפחדו לשנות את "העטיפה" של המציאות הרצויה לכם תוך כדי, ההיפך! זה רצוי ונכון! כי הכל דינמי הרי, במיוחד אנחנו. מקווה שנתתי לכם חומר למחשבה, ושהדיוק הזה יעשה לכם שינוי לטובה בצומת בה אתם נמצאים כרגע. רוצים עוד דיוקים? טיפים וכלים אפקטיביים, ובעיקר זריקת אנרגיה לקום ולעשות סוף סוף? הסדנה שלי בשישי הקרוב, שכבר כמעט ומלאה ושהולכת להיות האחרונה לתקופה הקרובה היא בדיוק בשבילכם! לכל הפרטים ולאפשרות ולהרשמה מהירה היכנסו לקישור שכאן שלכם בהמון הערכה, מאיה פיפנו