מרגישים שאתם עושים ועושים ואין תוצאות? אולי זאת הסיבה…

מרגישים שאתם עושים ועושים ואין תוצאות? אולי זאת הסיבה… לפני כמה ימים ניהלתי שיחת ייעוץ לא פשוטה עם איש מקסים, מוכשר, ועם זאת מאוד מתוסכל. הוא עוסק כבר כמה שנים בתחום השיווק, ללא תוצאות משמעותיות ונראות לעין. לצורך העניין בואו נקרא לו ב'. ב' עשה צעד אמיץ לפני כמה שנים כשעזב מה שנקרא: "כלוב של זהב", כלומר משרה נאה בהייטק עם משכורת יפה ותנאים מצוינים לטובת פתיחת עסק משלו. הצעד נעשה בעקבות משבר משפחתי שפקד אותו, בעקבותיו הבין ב', שהזמן שהוא לא מבלה כרגע עם אשתו והילדים האהובים שלו, לעולם לא יחזור. הבנה יפה, נכון? צעד אמיץ, נכון? מסכימה איתכם לגמרי. בשיחה בינינו הוא ידע לספר לי שאיך שיצא לדרך הוא השתמש כמעט בכל דמי הפיצויים שקיבל מהחברה בה עבד כדי לקחת את אנשי השיווק והפרסום הטובים ביותר, להריץ קמפיינים בתקציבים של אלפי שקלים לחודש בפייסבוק ובגוגל, ושהוא קם בכל יום ועושה סדרה של פעולות, כולל העלאת סרטונים ופוסטים ושליחת מיילים לרשימת תפוצה. על פניו, עושה הכל כמו שצריך, נכון? ולמרות זאת, גם עכשיו אחרי כל השנים, התוצאות לא מגיעות, לפחות לא כמו שהגדיר לעצמו, ושאם זה יימשך, כך אמר לי עם המון כאב, הוא יאלץ לסגור את העסק ולחזור להיות שכיר תחת שעות מטורפות. "ושוב לא אראה את המשפחה שלי כמעט. אני מרגיש שנכשלתי במטרה החשובה של חיי". אני מודה שכאימא בעצמי הבטן שלי התהפכה כששמעתי אותו אומר את המלים הקשות האלה… אבל אחרי כמה רגעים לקחתי נשימה עמוקה ושאלתי אותו: "תגיד לי, מה מייחד אותך משאר המתחרים שלך? למה שאנשים יבואו אליך ולא למישהו אחר?" "אני באמת לא יודע…" ב' ענה לי במבוכה. "אני מבינה, אז מה שאתה אומר לי בעצם, זה שניסית לבנות את בניין ההצלחה של העסק שלך מקומת הפנטהאוז?" "מה?… מה זה אומר?" שמעתי קול מופתע מהצד השני "זה אומר שיצאת לדרך, ולפני שהבנת מי אתה, מה הבידול של העסק שלך, מה הייחוד שלך כבעל עסק ומה היתרון היחסי שלך בתוך השוק בו אתה פועל, כלומר – מה היסודות עליו נשען העסק שלך, רצת לבנות את הקומה האחרונה שלו, שהיא היעד השיווקי הפרסומי? על מה בדיוק נשענו המסרים השיווקיים שפרסמת? איך הצגת את עצמך בדיוק?" "האמת, אני לא יודע ממש להגיד לך, איש השיווק עשה את זה עבורי, זה לא מה שהוא אמור לעשות? שילמתי לו הרבה כסף על זה!" אתם מבינים מה הבעיה? בוודאי שב' חווה תסכול מאוד גדול ברמת תוצאות. זה באמת מתסכל. אבל עד שב' לא יישב, עם עצמו ואולי גם עם איש מקצוע מתאים, ויבין מי הוא כבעל עסק, מה הערך המוסף שהוא, ורק הוא, נותן ללקוחות שלו, התוצאות האמתיות, הגדולות, להן הוא כל כך מצפה, לא יגיעו. כי זה בדיוק כמו לנסות לבנות בניין מקומת הפנטהאוז שלו! לשמחתי הרבה במקרה של ב' שלנו ברגע שהסברתי לו את זה הוא הבין וקבענו פגישת עבודה על בניין ההצלחה של העסק שלו. ומה איתכם? איך נראה בניין ההצלחה של העסק שלכם? האם ניסיתם גם אתם לבנות אותו מקומת הפנטהאוז פעם אחר פעם, או שהפוך – בניתם את היסודות אבל מאז לא התרוממתם? בין אם אתם בקבוצה הראשונה ובין אם אתם בקבוצה השנייה אני חושבת שיש לי את המתנה המושלמת עבורכם: שיחת ייעוץ בת שעה וחצי במחיר רצינות איתי (רק 13% מהמחיר המלא) בה ננסה להבין ביחד מה אצלכם דורש חיזוק, היסודות או קומת הפנטהאוז ואיך, על ידי תכנית פעולה נכונה, אפשר לקחת את העסק שלכם לתוצאות פורצות דרך כבר ב2019! ההטבה היא עד ל24.2 אז בהחלט כדאי להזדרז*** היכנסו לקישור כאן, קראו את הפרטים ואם אתם חושבים שאתם מתאימים מלאו את הפרטים המלאים שלכם בשאלון ואדאג לחזור אליכם לתיאום פגישה כזאת. הנה שוב הקישור להטבה שלכם בהמון הערכה, מאיה פיפנו