כמה שנים אפשר לסחוב תסכול מהתוצאות בעסק?

כמה שנים אפשר לסחוב תסכול מהתוצאות בעסק? אחרי חגים שמח! חגי תשרי הם הרבה דברים בשבילי. גם תקופת חגים, גם יום ההולדת שלי, וגם (ואולי בעיקר) תקופה שמסמלת עבורי זמן לחשבון נפש. השנה יצא לי לחשוב הרבה על השאלה: כמה שנים אפשר לסחוב תסכול מהתוצאות בעסק? למה? ובכן, אולי בזכות האימהות, אולי בזכות משבר שפקד אותי לפני כחצי שנה ואולי גם וגם. אני חושבת על המקום התפיסתי-כלכלי שהייתי בו יחסית עד לא ממזמן – ממש לפני שנים בודדות – מקום שבו אמרתי לעצמי שאם אשקיע זמן רב מדי בשיווק וקידום תהליכי מכירה בעסק שלי זה גם ישאב ממני את כל האנרגיות לדברים החשובים באמת, שזה האימון עצמו והקשר עם המתאמנים עצמם, וגם יציג אותי באור מאוד לא חיובי בפני המתאמנים הקיימים שלי ובפני מתאמנים פוטנציאליים, כמישהי שכל הזמן מקדמת אך ורק את האינטרס האישי שלה. למה זה קרה דווקא השנה? המחשבה הזאת על כמה שנים אפשר לסחוב תסכול מהתוצאות בעסק? ובכן מכמה סיבות, אבל אולי העיקרית שבהן היא שממש לפני החגים פגשתי אישה מדהימה. האישה הזו הייתה מטפלת הוליסטית שלי בעבר הדי רחוק, עוד לפני התאונה, תקופה בה הייתי חולה המון. והיא ממש עזרה לי בזמנו. הפעם היא באה אליי. זה קרה במסגרת שיחות הייעוץ שאני מקיימת בימים אלו. מיד אחרי שהתחבקנו והזלנו דמעה הופתעתי מאוד לגלות, הפעם מהצד של המאמנת ולא המטופלת, שלמרות כל הניסיון, המקצועיות שלה והאדם המדהים שהיא, היא עדיין, גם אחרי כל השנים הרבות, לא רווחית עם העסק הפרטי שלה. "איך את מסבירה את זה?" שאלתי בעניין גדול. "כנראה שלמרות כל מי שאני, אני עדיין מתביישת לבקש כסף, ובעיקר – להעלות מחירים…" היא ענתה לי בעיניים הטובות שלה. "כי? מה מסמלת עבורך הפעולה הזאת של העלאת מחירים?" והיא ענתה בהיסוס שלא אופייני לה, לפחות ממה שזכרתי: "לא יודעת, אולי חזירות?… אולי חוסר מקצועיות?…" "ומה עוד?" שאלתי ולא וויתרתי כי הרגשתי שיש שם עוד. "אני חושבת שאם אעלה מחירים זה יסמל עבורי שאני שמה את עצמי במרכז, ואז זה יכול ממש לבוא בסטירה למי שאני" היא ענתה ואפשר היה לראות את הגלגלים מתגלגלים בראשה. "כי? מי את?" "מישהי ששמה אחרים במרכז. זה הרי המקצוע שלי." "ואם תעלי מחירים אז? הם כבר לא יוכלו להיות במרכז יותר? אז מה שאת בעצם אומרת זה שאי אפשר גם וגם? זה או שאת במרכז, מעלה מחירים וחושבת גם על טובתך, או שהמטופלים שלך במרכז ובכך שאת חושבת על טובתם אז את לא מדברת איתם על כסף בעצם?" קצת הקשיתי עליה, אבל היא הייתה מהממת כהרגלה והמשיכה אותי: "מגוחך, אה?" "זה את אמרת…" חייכתי אליה. מכאן, אחרי שנגענו ביחד במקום הזה והיא הבינה הבנה עמוקה שעד כה חיה בפרשנות שגויה ולא מקדמת עבורה בכל נושא התמחור, פרשנות שאומרת "או-או", במקום "גם וגם", השיחה עברה יותר לתכל'ס ולדרכים למימוש האסטרטגיה הגדולה החדשה – הפיכת מפעל החיים שלה, הידע שלה, הערך שהיא נותנת, הכלים שפיתחה – לעסק ריווחי. אנחנו יוצאות לדרך בהתרגשות גדולה. אז כמה שנים אפשר לסחוב תסכול מהתוצאות בעסק? ובכן, אני מגלה פעם אחר פעם שדי הרבה… זה יכול להגיע גם ל 20-30 שנה כמו שאתם נוכחים בסיפור הזה. מי שקורא אותי הרבה זמן יודע שגם אצלי זה היה כך. זה אומנם לא נפרס על פני עשורים, אבל כן, במשך כמה שנים טובות חשבתי שבאמת צריך לבחור – או להיות אשת מקצוע טובה, או להיות בעלת עסק ריווחי. בשנים האחרונות גיליתי שלא רק שזה לא סוטר האחד את השני, אלא – בעצם זה שהפכתי את העסק שלי לריווחי אפילו נתתי דוגמא אישית לבעלי העסקים שליוויתי ושאני מלווה עד היום. דוגמא להתנהלות נכונה, דוגמא למיקוד ודוגמא לכל ה"גם וגם" הזה. וגם הפוך – בעצם זה שליוויתי בעלי עסקים בצורה הטובה ביותר שיכולתי הפכתי את העסק שלי לריווחי. אתם בטח שואלים איך? שמחה ששאלתם! נותרו שעות פנויות אחרונות לשיחות הייעוץ במתנה שאני מחלקת לכם. שיחות ייעוץ שיעזרו לכם לקבל בברכה את תקופת אחרי החגים, וגם יראו לכם איך להפוך את התסכול מהתוצאות לעסק ריווחי! שווי המתנה – 550 ₪. מרגישים שהשנה זו השנה שלכם? מרגישים שאפשר גם וגם? מהרו להיכנס לקישור שכאן, למלא את כל הפרטים, ואולי תזכו לקבל שיחת ייעוץ ממוקדת איתי כבר בימים הקרובים. הנה שוב הקישור להרשמה לשיחת הייעוץ החינמית שלכם בהמון הערכה, מאיה פיפנו – מאמנת למימוש החלטות חשובות בעסק.