כך הצלחתי לפתור את התסכול מהתוצאות בעסק שלי ולהשיג את היעדים שהצבתי לעצמי!

האמת? אין לי מושג למה אני כותבת לכם את זה רק עכשיו… למה בדיוק חיכיתי עם המאמר הכל כך חשוב הזה… אבל איש חכם אמר "עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא", נכון? אז היום החלטתי לשתף אתכם איך הצלחתי (תוך זמן קצר יחסית) לפתור את התסכול מהתוצאות בעסק שלי ולהשיג סוף סוף את היעדים שהצבתי לעצמי. circle3 האמת שהידע היה אצלי כבר כמה שנים טובות אחורה, מתרגולי המדיטציה שאני מתמידה בהם כבר מעל 15 שנה, אבל עד לפני מספר שנים לא תרגמתי אותו לעולם העסקי. ואז זה פתאום הגיע אליי – זה הרי בדיוק אותו הדבר! אז איך זה עבד עבורי? בשלב הראשון שאלתי את עצמי: "מאיה, מה הדבר שהכי מפחיד/מכווץ אותך לגבי העסק שלך?". עבורי התשובה הייתה מאוד ברורה ונוכחת: העלאת מחירים. ולמה? כי זה התפרש לי בזמנו כרדיפת בצע, שרלטנות (מי אני ללמד משהו מישהו…) וכן, אפילו חזירות. נשמע לכם מוכר?… אל תתביישו אנחנו פה בין חבריםJ בשלב השני עברתי לגוף שלי, לתחושות, הפניתי את תשומת הלב למישור הפיזי ולרמת התחושות שצפות אצלי כשאני חושבת ומדמיינת את האופציה שאעלה מחירים בזמן הקרוב. ממש עשיתי סריקה מכף רגל ועד ראש של התחושות שהשתוללו אצלי בגוף בעקבות המחשבה על האפשרות הזאת. ונתתי לכל התחושות האלה פשוט להיות. הייתי באינטימיות איתן ונתתי להן לגיטימציה מלאה. בשלב השלישי חזרתי לראש – למחשבה. ונתתי לגיטימציה לכל המחשבות ולמה שחשבתי על עצמי, אפילו על זה שאני חזירה. שאלתי את עצמי: "אוקיי, ואם את חזירה אז מה?" ונתתי לכל הקולות בראש לדבר בחופשיות. והם דיברו אתם יכולים לסמוך עליהם שהם דיברו… הקשבתי להם באומץ. בשלב הרביעי, פקפקתי. שאלתי את עצמי: "האם זו האמת? האם באמת זה שאעלה מחירים יגיד עליי שאני שרלטנית, רודפת בצע, חזירה?" אחרי כמה זמן עניתי לעצמי שלאו דווקא… אחרי עוד כמה זמן הצלחתי לענות לעצמי ש… ממש לא! מבחינתי העלאת המחירים הייתה קשורה לכנות עם עצמי. לכמה זמן שאני באמת משקיעה בכל לקוח ולקוחה שלי מעבר לשעות הפיזיות שאנחנו נפגשים, לתוצאות המצוינות שיש לי בקרב לקוחות עסקיים (קרוב ל100% הצלחה), ו… (שימו לב, שימו לב) – למה שבאמת בא לי להרוויח! *אתם מבינים שכל הפסקה האחרונה זה תהליך שרק מתומצת פה בכמה שורות, נכון? כמובן שלקחתי עזרה ואת כל התמיכה שחשבתי שאני צריכה. בשלב החמישי, אומנם הלפני אחרון אבל אולי החשוב ביותר – הזזתי את תשומת הלב ממני אל… הלקוחות! שאלתי את עצמי שאלה חשובה: "מאיה, בעצם העלאת המחירים, מה תאפשרי ללקוחות שלך?". וואו, שאלה-שאלה, אה? האוטומט יכול לענות: "כלום. רק חור בכיס..", אבל להזכירכם הייתי כבר מאווררת, פתוחה ואמיתית עם עצמי, ועניתי: "אאפשר להם להתמקד, לשאול את עצמם שאלה כנה כמו: עד כמה העסק שלי באמת חשוב לי, ו – עד כמה חשוב לי להשיג בו תוצאות כבר עכשיו. אאפשר להם להתייחס ברצינות לעצמם ולעסק, וכן, אאפשר להם גם קצת להילחץ ולהתייחס ברצינות לממד הזמן. כי אם כל שעה איתי תעלה אולי כפול ממה שהיו רגילים עד כה, מן הסתם הם ירצו להספיק בה יותר ולהגיע אליה הכי מוכנים שאפשר!" אז בשלב השישי פשוט הפכתי וביססתי את האמונה החדשה שלי לגבי העלאת מחירים. יצרתי איזושהי מנטרה לגביה, התאמנתי על להגיד את המחירים החדשים בקול רם והפלא ופלא כשאמרתי ללקוח הראשון שלי את המחירים הוא לא נבהל… כיום רוב הלקוחות, במעמד התשלום גם תמיד נוהגים להגיד לי (מיוזמתם) כמה התהליך איתי משמעותי עבורם ואיך הם מבסוטים על עצמם שהיו מספיק אמיצים לעשות את הצעד הזה. וזה גורם לי הרבה נחת, לראות כמה שהם מעריכים את עצמם. איש מזיז סלע אז איך הצלחתי לפתור את התסכול מהתוצאות בעסק שלי ולהשיג את היעדים שהצבתי לעצמי? פשוט מאוד – נכנסתי חזיתית בפחד הכי גדול שלי. ושם עשיתי את מרבית העבודה. כי? שם בדיוק הייתה טמונה הצמיחה שלי! וברגע שצמחתי כאדם וכבעלת עסק, העסק שלי צמח איתי! זה רק אחד כלים שאני הולכת לתת בכנס העסקים שלי "זזים בעסקים 2017-2018" שההרשמה אליו החלה רק לפני כמה ימים וכבר רבע מהמקומות בו נתפסו! רוצים גם להיות בו ואפילו ליהנות ממחיר מיוחדת ומהטבה מיוחדת? היכנסו לכאן, קבלו את כל הפרטים ומהרו להירשם!  שלכם בהמון הערכה, מאיה פיפנו – מאמנת למימוש החלטות חשובות בעסק