איך ליצור מאגר של רעיונות ומסרים שיווקיים שלא נגמר אף פעם

הרבה אנשים שואלים אותי לאחרונה מאיפה יש לי כל כך הרבה רעיונות לכל המיילים שאני שולחת ולסרטונים שאני מפרסמת כמעט מדי יום בפייסבוק וביוטיוב. אני מניחה שהדבר נובע בעיקר מהחשש שאם יתחילו לשווק את עצמם באינטנסיביות ייגמרו להם כל הרעיונות. לכן החלטתי לרכז כאן היום עבורכם 3 טיפים, שלי וגם ללקוחות שלי תמיד עובדים על איך ליצור מאגר של רעיונות ומסרים שיווקיים שלא נגמר אף פעם! מוכנים?
1

איך יוצרים רשימה של 50 רעיונות למסרים, פוסטים וסרטונים שיווקיים?

טיפ מספר 1: תשאלו את הלקוחות שלכם –  פשוט תשאלו את הלקוחות/המתאמנים/המטופלים שלכם על מה הם היו רוצים שתדברו בסרטונים, במיילים ובפוסטים שלכם. הדרך הכי טובה היא לשלוח מייל לרשימת התפוצה שלכם, או אם אין לכם אחת כזאת אז בפייסבוק או בכל פלטפורמה אחרת בה אתם מתקשרים עם הלקוחות שלכם ופשוט לשאול אותם. תתפלאו כמה זה אפקטיבי. טיפ מספר 2: לספר על מה שקורה לכם עכשיו  "החיים זה מה שקורה לי עכשיו" אמר גיבור הספר "פרא", וזה נכון. דברו עם הלקוחות שלכם על דברים שקורים לכם ביום יום ותשליכו את זה על נושאים עליהם אתם מלמדים, מאמנים ומייעצים להם. למשל, לפני שנתיים, כשהייתי בהריון וחיפשתי דירה לגור בה, שיתפתי בסרטון פייסבוק לייב שלי שבעל בית אחד לא רצה לקבל אותי כשוכרת לדירה שלו רק בגלל שאני עצמאית ולא שכירה. דיברתי באותו סרטון גם על הכאב, וגם על הבחירה המשמחת מחדש בלהיות עצמאית למרות ובזכות. כך שלמעשה דיברתי בסרטון הזה על מושג הבחירה בעצמאות דרך המקרה שקרה לי. בשבוע שעבר כתבתי על מקרה מקרה שקרה לי לפני עשר שנים כשחזר לי צ'ק וכמה זה השפיע עליי ואיך החלטתי שזה לא יקרה לי שוב והיו המון תגובות למייל הזה. למה? הזדהות כמובן. אז כתבו גם אתם על מה שקורה לכם ואחר כך למדו באמצעות המקרה משהו חדש את הלקוחות שלכם.
איך יוצרים רשימה של 50 רעיונות למסרים, פוסטים וסרטונים שיווקיים?

איך יוצרים רשימה של 50 רעיונות למסרים, פוסטים וסרטונים שיווקיים?

טיפ מספר 3: סיעור מוחות  שבו עם חבר, קולגה, או מאמן/יועץ עסקי וערכו איתו סיעור מוחות על רעיונות לתכנים שיווקיים עבור הלקוחות שלכם. אני עושה את זה עם הלקוחות שלי כל הזמן על ידי כך שאני שואלת אותם שאלות ממוקדות על קהל היעד שלהם, על הכאבים שלו, על מה מייחד אותם על פני יתר השוק בו הם פועלים ועוד. מומלץ בחום. בנוסף, דאגו להזין את המאגר הזה מדי חודש, הרי כל הזמן יש עוד ועוד רעיונות, רק צריך לרשום אותם, נכון? והנה לכם מאגר של רעיונות ומסרים שיווקיים שלא נגמר אף פעם מקווה שעזרתי במשהו, אשמח לשמוע מכם איך זה עבד לכם. שלכם בהמון הערכה, מאיה פיפנו מאמנת למימוש החלטות חשובות בעסק