מהי הגישה שלי?
שאתם יודעים מה טוב בשבילכם יותר טוב ממני. אני רק אמצעי עבורכם לעזור למה שאתם רוצים לקרות. יש לי את הכלים המקצועיים, יש לי את השיטה, יש לי ניסיון בעבודה עם אנשים בדיוק כמוכם שהצליחו לקבל ולממש החלטות חשובות בחייהם. שיצרו עבורם מציאות חדשה.

מכירים את התמונה הבאה?
אתם עומדים מול החלטה חשובה וזה מבלבל אתכם. אתם מפחדים מזה שזה יצליח, מפחדים מזה שזה לא יצליח, אתם רואים פנים לכאן ולכאן, ובגדול זה מצב של חוסר בשלות שמונע מכם להמשיך הלאה. או שאתם עושים את זה אבל אתם יודעים עמוק בפנים שיכולתם לעשות את זה עם הרבה יותר התלהבות.

מה שאני עושה באימונים ובסדנאות השונות שלי, בעזרת השיטה שפיתחתי, זה לעודד תהליך אישי שלכם שבו הדברים מתבהרים, מתחדדים, ההחלטה נעשית אפשרית יותר ויש פתאום את האנרגיה ואת ההתלהבות לעשות אותה. השיטה, בנוסף לכך שהיא יוצרת מיקוד ובהירות, מעודדת יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסה, יש בה איכויות של משחק והנאה ובכך ההנעה לפעולה ולמימוש ההחלטה מגיעה ממקום שונה ומרגש במיוחד.

מה יש לי להציע לכם?
שיחת טלפון בת חצי שעה. ללא תשלום וללא מחויבות. צרו קשר. נקבע שיחה כזאת. בשיחה קודם כל אקשיב לכם, אחר כך אשאל אתכם מספר שאלות מדויקות שבעקבותיהן אתאים לכם את אחד השירותים שלי שמותאם בדיוק לכם ולמקום בו אתם נמצאים כרגע בחיים.