איך שיחה של פחות מחמש דקות הכניסה לי יותר מ50,000 שקלים

איך שיחה של פחות מחמש דקות הכניסה לי יותר מ50,000 שקלים אחת השאלות שאני נדרשת לענות עליה כל כמה זמן, די בעקביות, בין אם אתם מתאמנים שלי ובין אם עוקבים כחלק מקהילת הקוראים שלי היא: "תגידי מאיה, כמה פעמים נכון לי "לרדוף" אחרי לקוח שקבעתי איתו שיחת מעקב אבל שעושה סימנים של בריחה/ התעלמות/ הימנעות? ומתי הזמן הנכון לשחרר אותו כדי לא לצאת "נואש/ת" מדיי? אני מודה שאני מאוד אוהבת לענות על השאלה הזאת מפני שבבסיס של התשובה שלי נמצא אחד הערכים האהובים עליי – מנהיגות. אני אסביר למה הכוונה – בחיים המקצועיים שלי, והאמת שגם בחיי האישיים, אני מגיעה מגישה שאני המנהיגה של חיי, ושכדי שאוכל להנהיג אנשים אחרים אני אמורה קודם כל להנהיג את עצמי. ולכן, אם קבעתי שיחה עם לקוח ביום ושעה מסוימים (וכאן נכנסת שאלה חשובה – עד כמה אתם מקצועיים? האם אתם קובעים שעה מדויקת לחזרה ללקוח מתעניין, אם לא – טעון שיפור מיידי), אז האחריות שלי היא להתקשר אליו בדיוק בזמן שנקבע ואם הוא לא עונה? להתקשר שוב. מתי? האם כעבור שעה או כעבור יום? זה לא מה שחשוב, תלוי בכם לגמרי , מה שחשוב זה שתפגינו מנהיגות ותחליטו על התנהלות מסודרת בפולואפים שלכם מול לקוחות מתעניינים. ולגבי כמה פעמים נכון לכם להמשיך ולהתקשר עד שמשחררים? גם כאן התשובה כמעט זהה לשאלה הקודמת – כמה פעמים שאתם תחליטו. זה לא באמת משנה אם אני מנסה 3 או 4 פעמים ואז כותבת הודעה בסגנון: "שלום ____, קבענו לדבר ב ____, ניסיתי ליצור איתך קשר מספר פעמים אבל לא הייתה תשובה. מכאן אני מבינה שכרגע כנראה זה לא הזמן המדויק עבורך להתחיל תהליך. חשוב לי להזכיר לך שאני כאן עבורך ברגע שתהיה מוכן לחולל שינוי משמעותי בעסק שלך ולקחת אותו לשלב הבא". זה לא משנה כמות הפעמים – מה שמשנה זה שאנחנו נהיה אלו שנוביל את התהליך ולא ההפך – נהיה מובלים ע"י "הנסיבות", במקרה הזה לקוח מתנדנד כזה או אחר. ואתם יודעים מה קורה לי לא מעט פעמים כשאני פעולת מתוך מנהיגות? דווקא מהמקום שהצד השני ראה את ההתנהלות המקצועית שלי פלוס הודעת וואטס אפ מסכמת, כזו ששמה אותו לעיתים במקום לא מקצועי (קבעת פולואפ מול איש מקצוע שהתעניינת בו ואתה אפילו לא טורח לענות) פתאום הצד השני מתיישר לאיכות ההובלה שלי ועונה לי משהו בסגנון: "צודקת לגמרי! אני לגמרי מעוניין! פשוט היה לי שבוע מטורף, קרה לי ככה וככה, יכולה לדבר עכשיו?" מקרים כאלו קורים לי לא פעם ומקרה כזה בדיוק קרה לי לפני שנה. לקוח מתעניין שרכש את המדריך שלי לבניית תוכנית פעולה וכשקבענו לדבר הוא לא ענה לי 3 פעמים, החלטתי להתקשר אליו פעם רביעית ואחרונה וכשהוא ענה לי הוא אמר לי: "סחתיין עלייך שלא וויתרת לי, אני רוצה להגיע אלייך לפגישת אסטרטגיה בשבוע הבא!" והוא אכן הגיע והפך ללקוח משלם שלא ממזמן התחיל את שנתו השנייה עם הליווי שלי. אז מנהיגות רבותיי, מנהיגות, פולאפים עובדים! וכן, יש חיה כזאת פולואפים שעובדים רק בפעם השלישית, רביעית ולפעמים אפילו בהודעת וואטס אפ "מסכמת". נסו ותיווכחו. רוצים גם אתם ליצור סיסטם – מנגנון עובד ואפקטיבי לעסק שלכם? מוזמנים להשאיר לי פרטים במייל חוזר ואתאם איתך שיחה בה ננסה להבין ביחד מה הדיוק שנדרש לקחת את העסק שלכם לשלב הבא. מוזמנים בינתיים להיכנס לקישור שכאן ולקרוא מה מתאמנת שלי, שהתחילה אצלי בסך הכל לפני 4 חודשים, מספרת על התהליך איתי ומה שהוא חולל בעסק שלה. הנה שוב הקישור כאן שלכם בהמון הערכה, מאיה פיפנו מימוש החלטות חשובות בעסק