איך מניעים את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו לפעולה מיידית?

איך מניעים את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו לפעולה מיידית?  לפני מספר שנים, כשיצאתי בפעם הראשונה עם מדריך אינטרנטי שלי פרסמתי אותו בהתחלה בחינם, כמו שרבים עושים. במדריך הצגתי את המודל האימוני שלי שלימים הפך להיות מה שרובכם מכירים כ"בניין ההצלחה של העסק" כבר מההתחלה חשבתי שהמודל הזה הוא להיט ולכן ציפיתי למבול של הורדות שלו, אבל האמת שבהחלה זה לא מה שהיה… ולמרות שהרשימה שלי כבר מנתה אלפי אנשים ההורדות היו די פושרות. ואז עשיתי מהלך שיווקיכתבתי מייל בו הודעתי שעד סוף החודש ההטבה של המדריך החינמי תפסק והמדריך יעלה כסף. הסברתי שאני מפתחת על הבסיס שלה, ערכה נרחבת יותר, שתכיל בתוכה גם תמיכה וליווי צמודים שלי לאורך כל הדרך, עד לבניית תכנית פעולה פרטנית ומדויקת שלכם, שמבוססת על שיטת "בניין ההצלחה" שלי. למה שקרה בשבועיים שבאו לאחר מכן האמת שלא הייתי מוכנה… למרות שהערכה הייתה קיימת כבר חודשים, ולכאורה כל רשימת התפוצה שלי הייתה אמורה להוריד אותה ממזמן, רק אז – החל מבול של הורדות מטורף!

איך מניעים את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו לפעולה מיידית? 

אז מה קרה פה בעצם? בשפה שיווקית קוראים לזה "אלמנט המחסור". הפכתי משהו שהיה זמין ונגיש ולא מוגבל למשהו שעומד להיגמר בכל רגע… והדבר הזה יכול להניע הרבה אנשים, במקרה הזה את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, לפעולה מיידית ומהירה! דרך אגב, לשאלתכם – אז כן, בעקבות הורדת המדריך הגיעו אליי הרבה לקוחות חדשים ששילמו גם כסף לתהליך מלא… זה נכון גם לגבי הגבלה של הצעת מחיר מיוחדת שנתתם להם, למשל בכנס שלכם, וזה נכון גם לגבי הגבלת השירות, למשל, "רק ל10 פונים הראשונים". ולגבי הטענה שלאנשים כבר נמאס מזה וזה "טריקים" לעוסים – התשובה שלי היא פשוטה מאוד – פשוט נסו ותיווכחו בעצמכם. ובבקשה, בכל מקרה רק  אל תהיו אלו שיושבים על הגדר ורק אומרים מה לא יעבוד… רוצים להפוך את 2019 לשנה הכי פרודוקטיבית שלכם? אני מזמינה אתכם לרדת מהגדר וליצור עבורה תוכנית פעולה מותאמת אישית! איך? אם הורדתם כבר את המדריך שלי "בניין ההצלחה של העסק" בסופו, מיד בתום ההרשמה אליו, מחכה לכם הצעה מצוינת: המדריך לבניית תוכנית פעולה ב47 שקלים במקום ב197! אם עדיין לא הורדתם את המדריך ולכן לא קיבלתם את ההצעה אז הנה הוא כאן שלכם בהמון הערכה, מאיה פיפנו