איך לקחת לקוח לא מרוצה ולהפוך אותו לממליץ מספר 1 שלכם

איך לקחת לקוח לא מרוצה ולהפוך אותו לממליץ מספר 1 שלכם לפני כמה שנים ישבתי עם בן זוגי במסעדה מאוד מוכרת בתל אביב. בדקות הראשונות האווירה הייתה נהדרת והשירות מצוין, אבל כשקיבלנו את המנות שלנו חיכתה לנו באחת מהן הפתעה מאוד לא נעימה… מה בדיוק קרה שם, ואיך הנהלת המסעדה הפכה אותנו מלקוחות לא מרוצים לממליצים מספר 1 שלהם? לכבוד כך העליתי היום בבוקר סרטון פייסבוק לייב בפייסבוק האישי שלי! מזמינה אתכם בחום לצפות בו ממש כאן שלכם, בהמון הערכה, מאיה פיפנו מאמנת למימוש החלטות חשובות